Frakt - Toll
- Når skal bestillingen være lagt inn for å bli sendt samme dag?
- Jeg har forhåndsbestilt et produkt, når kan jeg forvente det i posten?
- Produktet er sendt, men ikke kommet frem?
- Hvordan endrer jeg adressen til en bestilling som allerede er lagt inn?
- Hvordan legger jeg til en ny leveringsadresse?
- Jeg har bestilt til feil adresse, hva gjør jeg?
- Er bestillingen min sendt?
- Skal jeg betale toll og MVA?
- Hvordan sporer jeg bestillingen min?
- Varen er skadet under transport, hva skal jeg gjøre?
- Hvordan ser jeg forventet leveringstid?
Hvordan ser jeg forventet leveringstid?
I produktbeskrivelsen kan du alltid se forventet leveringstid, som kontinuerlig blir oppdatert med siste status fra lageret. Hvis varen ikke er på lager, kan du se den nyeste informasjonen vi har fått fra produsenten.
Chat med oss
Åpningstider
Mandag – Fredag |
09:00 – 21:30 |
Lørdag – Søndag |
09:00 – 16:30 |
Hvis du har sendt oss en e-post allerede, vennligst gi beskjed til kundeservice, slik at vi kan hjelpe deg bedre. :)
Send oss e-post
Vi vil svare så fort som mulig