Frakt - Toll
- Når skal bestillingen være lagt inn for å bli sendt samme dag?
- Jeg har forhåndsbestilt et produkt, når kan jeg forvente det i posten?
- Produktet er sendt, men ikke kommet frem?
- Hvordan endrer jeg adressen til en bestilling som allerede er lagt inn?
- Hvordan legger jeg til en ny leveringsadresse?
- Jeg har bestilt til feil adresse, hva gjør jeg?
- Er bestillingen min sendt?
- Skal jeg betale toll og MVA?
- Hvordan sporer jeg bestillingen min?
- Varen er skadet under transport, hva skal jeg gjøre?
- Hvordan ser jeg forventet leveringstid?
Er bestillingen min sendt?
Du kan alltid sjekke status på bestillingen i kontoen din på nettstedet vårt, som hele tiden blir oppdatert med ny informasjon.
- Logg deg inn på CoolShop kontoen din. Hvordan logger jeg meg på min Coolshop konto?
- Deretter klikker du først på "Mine ordrer" og "Vis detaljer for denne ordren».
Chat med oss
Åpningstider
Mandag – Fredag |
09:00 – 21:30 |
Lørdag – Søndag |
09:00 – 16:30 |
Hvis du har sendt oss en e-post allerede, vennligst gi beskjed til kundeservice, slik at vi kan hjelpe deg bedre. :)
Send oss e-post
Vi vil svare så fort som mulig